2014 m. rugpjūčio 31 d., sekmadienis

Valstybės, kuriose gėlės - pigiausios

Lietuvoje skųstis didelėmis gėlių kainomis tikrai negalime, kadangi jos Lietuvoje yra ganėtinai nedidelės. Vis dėlto, pasaulyje yra ir tokių valstybių, kuriose gėlių kainos yra dar mažesnės – būtent apie tokias pasaulio šalis šiandien ir kalbėsime.



Olandija/Belgija
Olandija ir Belgija yra dvi viena šalia kitos esančios valstybės, kuriose vyraujančios klimato sąlygos yra tiesiog idealios gėlių auginimui. Šių valstybių gyventojai bei verslininkai tai puikiai išnaudoja bei įvairiomis gėlėmis aprūpina ne tik savo šalių rinkas, tačiau ir eksportuoja jas į visą pasaulį. Būtent tai, jog šios valstybės sugeba pačios apsirūpinti gėlėmis bei išvengia jų importavimo, leidžia gėlių kainoms būti žymiai mažesnėms – dažniausiai už gėles šiose šalyse mokėsite bent keliomis dešimtimis procentų mažiau nei Lietuvoje.


Pietų Amerikos regiono valstybės
Pietų Amerikos regione prie nedidelių gėlių kainų iš esmės prisideda išties geros klimato sąlygos gėlių auginimui. Vis dėlto, tai nėra vienintelė priežastis, kodėl gėlių kainos šio regiono valstybėse yra pakankamai mažos – Pietų Amerikos  valstybėse vidutinis žmonių pragyvenimo lygis tikrai nėra didelis, kas atsiliepia ir tam, jog ir įvairių paslaugų bei produktų kainos taip pat yra ganėtinai mažos, lyginant su ekonomiškai stipresnėmis valstybėmis. Būtent dėl to, žvelgiant į didelį kiekį gėlių rinkų, būtent Pietų Amerikos regiono šalys išsiskiria pakankamai nedidelėmis gėlių kainomis bei tuo pačiu ir išties aukšta jų kokybe.



Azijos valstybės
Azijos valstybėse klimato sąlygos gėlių auginimui yra tiesiog tobulos, kas leidžia praktiškai visą Azijos valstybių gėlių rinką užpildyti vietinėmis gėlėmis. Taip, jei kalbėsime apie didžiuosius ekonomiškai stipriausių Azijos valstybių miestus, juose ekonominė padėtis yra ypač stabili, dėl ko netgi ir tai, jog dauguma gėlių nėra importuotos, nepadeda siekiant nedidelių gėlių kainų dėl didelės jų paklausos. Vis dėlto, jei kalbėsime apie kiek skurdesnes Azijos šalis ar tiesiog mažesnius miestus, juose gėlių galima įsigyti už vienas iš mažiausių kainų visame pasaulyje.

1 komentaras:

  1. VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, skolinantis Dievą, ponas, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, Dievo siųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans @ outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

    AtsakytiPanaikinti